Моля прочетете подробно описаните по-долу условия, тъй като след приемането им, Вие сключвате договор с QGS.BG и за Вас възникват определени права и задължения, подчинени на посочените по-долу правила.

Доставчикът запазва правото си да изменя, допълва и редактира настоящите общи условия за ползване по всяко време, като всички промени се публикуват на следния адрес: https://www.qgs.bg/terms-of-service

Съобщения за нарушаване на тези Общи условия за ползване се изпращат на адрес: [email protected]


Терминиране на акаунт при не плащане

- Всеки наш клиент получава 14 дневно изестие на имейл адреса, който е посочил при регистрация, преди крайния срок на плащане.
[1] 48 часа след закъснението, вашите услуги ще бъдат прекратени. На този етап второто известие за просрочено плащане ще бъде изпратено по имейл.
[2] 72 часа след изтичането на срока, третото закъснение ще бъде изпратено по имейл.
[3] 7 дни след изтичането на услугата, тя ще бъде терминира и всички видове бекъпи, базаданни, файлове и т.н. биват изтривани от сървъра завинаги.

Плащания и връщания

- Услугите могат да бъдат анулирани от клиента по всяко време, но ние няма да предоставим възстановяване за остатъка от платежния цикъл.
- Възстановяването или оспорването на каквото и да е плащане ще доведе до незабавно спиране или терминиране на всички продукти/услуги, които притежавате. Вашият акаунт също може да бъде затворен или изтрит.
- За всички услуги, освен [Дедикейтед сървъри] правилата ни за връщане продължават до 48 часа. Ако са изминали 48 часа от първоначалната ви поръчка, за съжаление не можем да Ви предложим възстановяване. Периода за пълно възстановяване на сумата може да бъде поискано, ако вашата услуга има престой по-дълго от 24 часа.
- Разплащането чрез SMS няма да бъде възстановено. Ако сте натрупали голяма сума от SMS-и и сметката Ви в операторската фирма не бъде платена, ние запазваме правото да премахнем нужния баланс от сметката Ви или да терминираме услугата, ако е необходимо. Ние не носим никаква отговорност при грешно изпратен SMS.
- Настройките на Modpack, плъгини, Bungeecord или каквато и да е услуга не се възстановяват.

Продукти и услуги

- Ние не гарантираме 100% ъптайм за всички наши продукти/услуги. Опитваме се обаче да се доближим възможно най-близо до него. Ние също така не носим отговорност, ако вашите продукти/услуги е крашнал, спрял и т.н. поради грешки създадени от потребителите.
- Опитваме се да осигурим незабавно създаване на всички наши услуги. Ако обаче не успеем да го направим след 24 часа, може да се поиска пълно възстановяване на средствата.
- Ние не носим отговорност за всички имейли изпратена от нас, които вие сте изтрили или игнорирали. Препоръчваме ви да проверите изпратените от нас съобщения, които могат да съдържат важна информация.
- При добавянето на кредит в потребителската Ви сметката, Ние няма да възстановим сумата, която сте добавили. С Кредитния баланс можете да закупите абсолютно всичко, което ви трябва от нашият сайт.
- Ние не носим никаква отговорност свързана с девелопърски конфигурационни грешки, Вие сами си конфигурирате сървъра, което означава, че всяка една неправилна конфигурация влияе на вашият сървър. Мрежата и инфраструктурата, която използваме, е напълно защитена от DDoS, което означава, че сървърът ви няма да бъде офлайн от мрежови атаки. BOT Атаките и Краш клиенти са нещо, от което по принцип не можете да се защитите сами. От друга страна ние няма как да ви защитим от неизправни плъгини или бъгове в комуникацията на самата игра. За това отговаряте вие и правилно настроени плъгини като NoCheatPlus, AuthMe, Antibot Delux и т.н. са достатъчни за предотвратяването на каквито и да е било атаки. Ние предлагаме защита срещу проблеми на инфраструктурно ниво, а вашият проблем възниква от конфигурацията на сървъра ви.

- В редки случаи можем да поискаме проверка на идентичността на изключително големи поръчки (като 3+ Дедикейтед сървър), а това е за предотвратяване на измами. Ако не желаете да предоставяте потвърждение, ще Ви предоставим възстановяване на сумата и ще анулираме поръчката.

SMS Разплащания

- Нашата SMS разплащателна системата е направена само и единствено за разплащания свързани с вашия сървър, ако разплащанията са с цел измами. Ние си запазваме правото да анулираме вашата сметка и да затворим вашият акаунт в система ни.
- Всяка една сума изкарана от SMS се прибавя автоматично към башият кредитен баланс в нашата система за разплащания.
- При заявка за превеждане, вашата нужна сума на превода трябва да бъде не по-малък от 45лв. Може да заявите превод като изпратите запитване до отдел продажби от ТУК!

Разширена поддръжка

- При закупуването на услугата ние, следваме вашите желания и не носим отговорност за повреден сървър в следствие на вашите желания.
- Какво представлява Разширена поддръжка?
Това е нов вид услуга, която ние от QGS предоставяме. Нашата техническа поддръжка ще Ви помага с поддържането на вашият сървър, а това включва: инсталиране и конфигурация на плъгини, конфигурация на BungeeCord/HexaCord и допълнителна поддръжка.
- Как да заявя помощ?
За да се свържете с вашият "Разширена поддръжка" трябва просто да ни изпратите билет със съответния въпрос или проблем.
- Искам да поправите този плъгин веднага!
Имайте в предвид, че ние не сме програмисти и не можем да Ви напишем плъгина, единственото, което можем да направим е да се свържем с девелопъра на съответния проблемен плъгин
Разширена поддръжкаа изключва следните неща:
  • Създаване на Region/Shop и Setup на арени/игри.
  • Строене на всякакви видове Spawn-ове и т.н.
  • Конфигуриране на Античийтове.
  • Писане на каквито и да е било плъгини/скриптове
  • Пространство

    - При покупка на продукт с описано дисково пространство и т.н. Вие се съгласявате да останете в рамките на ограничението за съхранение, което е описано във вашия пакет.
    [1] Ако превишите тази граница, ще бъдете предупредени и ако не получим отговор до 24 часа, може да сме принудени да паузираме акаунта Ви и да изтрием данните, за да избегнем засягане на други потребители. Вашата надбавка за съхранение трябва да се използва само за вашия Minecraft сървър, всички несвързани елементи, които се съхраняват на вашия сървър, могат да бъдат изтрити.
    - Много големи Dynmap файлове, логове и резервни копия могат да бъдат изтрити, ако те заемат значително пространство, което потенциално може да предизвика проблеми в сървъра.

    Резервни копия (Backup)

    - QGS.BG осигурява 7 дневни резервни копия, които се създават всеки ден от 00:00 сървърно време.
    - Архивите се съхраняват на отделен сървър за съхранение, което не е достъпно за клиента.
    - Ние не носим отговорност за загуби на данни. Все пак поддържаме ежедневни резервни копия [взети в 00:00 сървърно време] от всички сървъри и се пазят 7 дни. Препоръчваме на потребителите да правят редовни резервни копия на сървърите и да ги съхраняват при себе си в случай на дефектирала машина, лоши модификации и т.н.
    - Ако резервните копия не са налице поради грешка, QGS.BG не носи отговорност за загубата на вашите файлове, съдържание, светове и т.н.
    Архивите могат да бъдат заявени в следните форми:
  • Изтегляне чрез уеб връзка - Резервните архиви могат да бъдат изтеглени от нашите сървъри
  • Възстановена на сървър - Резервното копие може да бъде възстановено на сървъра на клиента, всички съществуващи файлове ще бъдат презаписани, освен ако не е посочено друго.
  • Архивирането игнорира следните файлове:
  • Dynmap
  • mcmmo_data
  • .log файлове и всичко, което завършва .log i.e. log.gz
  • .tar
  • Backup/MineBackup папки
  • .sql
  • - Резервните копия се предоставят безплатно с услугата, сървърите също се възстановяват безплатно.

    DDoS атаки

    - Услугите, за които се установи, че злоупотребяват с услуги, могат да бъдат прекратени или прекратени без предварително уведомяване.

    Злоупотреба

    - Услугите, за които се установи, че злоупотребяват с услуги, могат да бъдат прекратени или прекратени без предварително уведомяване.
    - Услугите могат да бъдат прекратени за всички, но не само, по следните причини:
    Minecraft сървър хостинг
  • Прекомерна висока употреба на процесорен ресурс
  • Опит за да неоторизиран достъп до други системи
  • Използване на плъгини, които влияят на услугите като автоматични копия, плъгини и т.н.
  • Използване на не-minecraft неоторизиран jar файл
  • VPS и Дедикейтед сървъри
  • DDoS скриптове
  • Изпращане на flood пакети
  • Торенти и пиратско съдържание
  • Намерение да получи неоторизиран достъп до която и да е система
  • Изпращане на SPAM имейли
  • Поддръжка

    - Целта ни е да предоставим средно време за реакция от 40 минути в системата за билети, но за някои решенеито може да отнемат повече време, в зависимост от сложността на искането.
    - Спамът в системата за билети ще доведе до по-нататъшно забавяне на отговора, ако това бъде продължено, може да бъдете блокирани от системата за билети и по този начин няма да можете да получите поддръжка за услугите си.
    - Ние си запазваме правото да не реагираме поради злоупотребяващи коментари (т.е. псуване и причиняване на други проблеми) Ако това продължава, услугите ви могат да бъдат прекратени без възстановяване на остатъчния платежен цикъл.
    - Нашият чат, който предоставяме, е само за продажби, ако имате заявки за поддръжка за услугите си, моля, създайте билет в системата.

    Договор за лиценз за крайния потребител на Minecraft

    Чрез използването на всяка услуга, свързана с QGS.BG Minecraft хостинг, вие се съгласявате с лицензионното споразумение с крайния потребител на Minecraft и всички свързани или допълнителни споразумения, условия или условия посочени в него, както е предвидено от Mojang AB, в допълнение, но не и на мястото на Общите условия на QGS.BG.
    Minecraft EULA: https://account.mojang.com/documents/minecraft_eula

    Нашата цел!

    Haшaтa цeл e дa нaпpaвим зa Bac eднa лecнa и дocтъпнa зa изпoлзвaнe xocтинг ycлyгa.

    Paзбиpaмe ĸoлĸo e вaжнo зa Bac виcoĸoтo ĸaчecтвo и бъpзaтa пoддpъжĸa, зaтoвa ниe oт QGЅ ce cтpeмим

    дa бъдeм oтлични в тoвa oтнoшeниe, ocигypявaйĸи нaй-дoбpитe xocтинг ycлyги нa дocтъпни цeни